23 Mayıs 2013 Perşembe

Travesti Polya, Ankara




Travesti Polya, Ankara

Yer : Ankara, Ayrancı

Telefon : 0535 450 93 63

Hakkında : Her zaman ilk kez gibi buluşup, son kez gibi sevişmek gerek. ;)
Özel duygular güzel biriyle paylaşılır.
Özel duygularına eşlik etmemi istermisin?
Klişeleşmiş güzellik sözlerini geçiyorum,Ankaranın en nezih en kaliteli semtlerinden birisi olan Çankaya/Ayrancıda rahat ve konforlu şık bir dairede yalnız yaşamaktayım, 20 yasında çıtır bir travestiyim, İsteğe göre A+P oluyorum.Ayrıca özel aktif resimlerimede bakabilirsiniz. Aradığınız HUZUR, RAHATLIK, GÜVEN ve en önemlisi SÜREKLİLİKSE beni tanımalısın, Temiz ve hijyenik bir ortamda arkadaşça sohbet edip profesyonelce hizmet sunarım, Tatmin oluncaya kadar dewam edecek unutulmaz bir tecrube yaşamak isterseniz ben burdayım. SEX tamamen fantazilerle dolu bir olaydır fantazilerinize karşılık verebilecek Kalite ve güzelliğin birleştiği adresim NOT: SMS VE ÇAĞRILARA CEVAP VERMİYORUM, GÖRÜŞMELERİMİ SADECE KENDİ EVİMDE YAPIYORUM.

Fotoğraflar :












0 yorum:

Yorum Gönder

 
© 2013 Türk Travesti Eskortlar | Designed by Making Different | Provided by All Tech Buzz | Powered by Blogger